Strony

wtorek, 5 lutego 2013

HexxBOX już u mnie! :)

 Cześć dziewczyny!:)

Dziś post chwalipięcki. Chwalę się a jak! :) Doszła dziś do mnie przesyłka w ramach 
akcji HexxBOX. Dzięki Hexxanie mam mozliwość bycia recenzentką produktów Grashka
oraz dzięki uprzejmości sklepu Igruszka. Jeśli nie wiecie o co chodzi to zapaszam na stronę 
http://www.1001pasji.com/ w zakladkę HexxBOX. Tam wszystko dokładnie jest opisane.


A teraz zeby nie przedłużać pokażę Wam co otrzymałam.


W niebieskim kartoniku jest baza pod cienie i do ust, fioletowym - perłowy cień do powiek
w kolorze szarym oraz eyeliner w pisaku. Co tu dużo mówić, zaczynam testy tych kosmetyków.
W niedalekiej przyszłości podzielę się z Wami opinią o nich, a póki co siedzę i się na nie patrzę :D

Jeszcze raz dziękuję Ci Hexx!:)


Pozdrawiam, Kasia.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie również, pokładam w niej spore nadzieje:)

      Usuń
  2. Przyjemnego testowania :)
    Ciekawa jestem bazy, jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ta baza najbardziej mnie ciekawi, bo szukam czegoś co będzie mi w końcu dobrze służyło:)

      Usuń
  3. wow cudowności- jestem ciekawa recenzji ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko potestuję na pewno dam znać co myslę o tych kosmetykach :)

      Usuń
  4. Ja również mam przyjemność testowania ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję, ciekawe jak u Ciebie się spiszą te kosmetyki :)

      Usuń
  5. Mam identyczny zestaw. eyeliner super:)
    Zapraszam też do udziału w rozdaniu na moim blogu, można zgarnąć mgiełkę Pat&Rub:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro zacznę testować eyeliner, ale widze, że ma ładną czerń:) dziękuje za zaproszenie:)

      Usuń
  6. ta baza jest całkiem fajna :)
    przyjemna konsystencja
    a eyeliner średnio mi podpasował, a może ja nie umiem się nim pomalować ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak baza wydaje się być fajna, dziś ją testowałam :) tak samo jak eyeliner i cień:) eyeliner jest przyjemny, ale kreska mi coś ciężko wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)