Strony

niedziela, 27 stycznia 2013

Rimmel Moisture Renew 880 Rose Passion.

Szminkę, którą dziś Wam pokażę mam już jakiś rok. Nie wiem czemu jak do tej pory
nic o niej jeszcze nie napisałam. Czas w końcu to nadrobić i skrobnąć parę słów o niej.


Szminka ta to Rimmel Moisture Renew  880 Rose Passion.


Kolor to piękna malinowa czerwień w klasycznym dla szminek Rimmel opakowaniu.
Zamknięta jest pięknym fioletowym opakowaniu opatrzonym numerem i nazwą koloru.


Szminka posiada SPF 18 i ma mieć właściwości pielegnacyjne.
To obietnice producenta. Jej cena to ok.20zł/4g.



Moja opinia:

Szminka ma przepiękny kolor, który bardzo mi się spodobał.Gładko sunie po ustach
i lekko je wygładza, mie mylić z nawilżeniem. Podkreślać może suche skórki na wargach, jeśli
takie mamy. Radziłabym, więc przed nałożeniem tej szminki mieć dobrze wypielęgnowane usta.
Szminka sama w sobie jest świetnie napigmentowana i daje lekki połysk ustom.
Posiada ładny zapach typowy dla szminek, nieraz mi upadła na podłoge i nic jej się nie stało, więc opakowanie ma solidne. Co do trwałości u mnie trwa na ustach ok. 3 godziny bez jedzenia i picia.
Po tym czasie znika z dolnej wargi w miesjcu stykania sie warg co nie wygląda zbyt estetycznie.
W czasie spozywania posiłków może nam sie rozmazac wokół ust, więc za to ma u mnie
ogromnego minusa. Chwila nieuwagi a już mamy szminkę dookoła ust...Z pewnością nie kupię
jej ponownie, bo to rozmazywanie u mnie przekreśla piękna czerwień jaką daje ta szminka.
Być może jest to wina jej intensywnego koloru...


A Wy macie tą szminkę? Co o niej sądzicie?:)

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli , Kasia.

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) szkoda tylko, że taki problematyczny...

      Usuń
  2. ciekawy kolor, daje po oczach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czerwień :) idealna do małej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego jeszcze kreska czarnym linerem na oku i jest klasycznie:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gdyby nie to rozmazywanie to by była naprawdę udana relacja:)

      Usuń
  5. szkoda, że się tak rozmazuje, bo kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta wada przekreśla ją w moich oczach...a szkoda, szkoda...

      Usuń
  6. Kolor jest piękny, szkoda że się rozmazuje... Buuuu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego jej przebaczyć nie mogę, bo tak to ma piękny kolor:)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor! Miałam ta szminkę, tylko inny odcień, ale już dość dawno, więc nie pamiętam jak się u mnie sprawdzała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pamiętasz, bo recenzji tych szminek w blogosferze jest jak na lekarstwo.

      Usuń
  8. ale mocna czerwień :) seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor tylko szkoda że taki problematyczny:(

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś ją miałam (w tym samym kolorze). kupiłam ją na wieczór panieński w stylu pin-up girls, ale potem oddałam ją, bo na co dzień nie czuję się dobrze w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt trzeba byc odważnym do takich kolorów na ustach:)

      Usuń
  11. haha już się widzę cała upaciana szminką naokoło :P ale kolor mi się podoba w sumie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie jest to wina koloru. Mam zarówno ciemną jak i nudziakową szminkę i ich trwałość pozostawia wiele do życzenie. pomimo cudownego napigmentowania, więcej nie sięgnę po tą serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, bo myślałam, ze mnie się taka felerna sztuka trafiła...chociaż teraz wiem, że nie kupię zadnej z tej serii.

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)