Strony

piątek, 13 stycznia 2012

Mój idealny podkład (a raczej krem BB:-)) czyli SKIN79 SUPER+ BEBLESH BALM BB HOT PINK

Witajcie Kochane!


Dziś będzie mowa o moim ulubionym podkładzie. :-) No może nie do końca jest to podkład, bo jest to krem BB ze Skin79. A mowa tu o Skin 79 Super + BB Hot Pink. Producent mówi o nim tak:


"Krem BB oznacza: Blemish Balm - został opracowany przez niemieckich dermatologów na potrzeby pacjentów po zabiegach chirurgii laserowej, aby pomóc skórze uspokoić się i zregenerować. Kremy te dobrze pokrywają zmiany skórne, wypryski czy inne niedoskonałości jednocześnie lecząc je. Azjatyckie firmy kosmetyczne podchwyciły pomysł i wkroczyły z BB do drogerii. Kremy BB są bardzo popularne w Azji - stąd piękna cera Azjatek". 


"Krem BB to produkt wielofunkcyjny o właściwościach nawilżających, odżywiających i leczniczych, z zawartością filtra UVA i UVB, SPF 25 PA++, a to właśnie promienie UVA w 99% przyczyniają się do powstawania zmarszczek. Mocniej lub słabiej kryje, może być stosowany jako podkład i krem lub baza pod makijaż. W zależności od indywidualnych potrzeb można nałożyć go po dodatkowym kremie pielęgnacyjnym lub z jego pominięciem. BB cream stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski typowego dla ciężkich podkładów".





                                          Całość zamknięta w kartonowym opakowaniu.
                                       




                                          Zdjęcia kremu w oryginalnym opakowaniu z pompką.





A więc, odnosząc się do tego co pisze producent owego kremu BB mogę w 100% potwierdzić te zapewnienia na swoim własnym przykładzie. Zachęcona opiniami youtubowiczek oraz po wypróbowaniu próbki 5g produktu, stwierdziłam, że nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tak dobrze dobranym i pasującym do mojej karnacji podkładem. Zaznaczę przy tym ,że jestem osobą bardzo bladolicą :-D i żaden drogeryjny podkład, choćby najjaśniejszy nie wyglądał tak naturalnie na mojej twarzy. Nawet rozchwytywany przez dzieczyny Bourjois Healthy Mix w kolorze 51 Light Vanilla był dla mnie za ciemny...Moja cera jest sucha ze skłonnością do zaczerwienień, dlatego szukałam czegoś nawilżającego dla mojej buzi.


I proszę, oto jest mój idealny,wymarzony podkład. Dużym plusem tego krebu jest to, że dopasowuje się do odcienia naszej twarzy stapiając się z nim. Oczywiście należy być posiadaczką jasnej cery dla osób  z ciemna karnacją nie będzie sie nadawał. Kolor kremu BB to jakby szarość zmieszana z beżem. Występuje on w jednym kolorze, także polecam go jasnym cerom. 


Całość opakowania zamknięta jest w butelce z pompką, która dozuje nam tyle podkładu ile chcemy. Co jest bardzo wygodne według mnie, bo nie trzeba wylewać produktu na dłoń. Krem pełnowymiarowy ma pojemność aż 40ml, czyli o 10ml więcej niż zwykły podkład. Cena  SKIN79 SUPER+ BEBLESH BALM BB HOT PINK waha się,w granicach 60-100zł. 













Ja swój krem BB kupiłam na allegro za 67zl z przesyłką. I jestem pewna co do jego oryginalności, gdyż posiada wszystkie oznaczenia oryginalnosci. Trzeba jednak uważać na podróbki, bo zamiast kremu BB możemy dostać nieprzyjemnie pachnacą maź, która nie nadaje się do niczego. Dlatego warto sprawdzać opakowanie i jego szczególy, pisownie na opakowaniu. Najlepiej opisała to Azjatycki Cukier. A tu Macie link do jej sposobów na rozpoznanie czy macie co czynienia z oryginałem czy z podróbką  KLIK . To pomoże nam wyeliminować zakup podróbki. Niska cena też niech będzie przestrogą.




                                             
                                         Spójrzcie na widoczną naklejkę na dole opakowania.






                                                                Tu macie skład.




Zwróćcie uwagę na kółko a w środku napis.


Moim zdaniem warto zainwestować w ten oto krem niż kupować podkłady drogeryjne. Nie da się z nim przesadzić czy zrobić efektu maski. Krycie powiedziałabym jest w miarę dobre, można je stopniować dokładając warstwy.


Podsumowując, świetny produkt i absolutny "must have" dla dziewczyn szukających naturalnie wyglądającej, świetlistej cery z doskonała ochroną przeciwsłoneczną i składnikami leczniczymi. Wadą może wydawać się jego dostępność (sklepy internetowe, ebay, allegro). Jednak myślę, że jest to mała wada w porównaniu do tylu zalet kremu ze Skin79.


Polecam serdecznie zakup najpierw próbki, a jeśli sie spodoba to pelnowymiarowego opakowania. I to już wszystko z mojej strony. Dziękuję, że wytrwałyście do końca tego jakże długiego posta. :-)))



Zapraszam do zostawiania komentarzy o Waszych ulubionych kremach BB. Czy miałyście do czynienia z tym oto kremem ?




Pozdrawiam, Kasia :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)