Strony

wtorek, 31 stycznia 2012

Essence Stay with me longlasting lipgloss

Cześć dziewczyny!




Jak zwykle nie wiem od czego by tu zacząć moją gadaninę...:) Tak, więc może prosto z mostu dziś w dwa ognie idą błyszczyki z Essence Stay with Me. :-) Posiadam dwa odcienie: 02 My favourite milkshake i 03 Candy Bar. Kolory określiłabym jako  róż typu "nude" i koral. Oba błyszczyki mają piękny cukierkowy zapach i są dość gęste w swojej konsystencji. Kupiłam je w promocji w Naturze, każdy za 8,99zł. Cena bardzo okazyjna i zachęcająca do zakupu.









Kolory są myślę neutralne i pasujące każdemu. Błyszczyki posiadają dość dziwny aplikator, ale mnie on nie sprawia problemu. Trzymają się na ustach bardzo długo ( u mnie to było jakieś 3godziny! ). Nie zawierają żadnych drobinek co uważam za plus. Mam dość ciemne usta a jednak jasny róż jest widoczny na moich ustach.



A tak prezentują się swatche.



Ogólnie polecam te błyszczyki, według mnie trwałość mają powalającą. Za tą cenę naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Gama kolorystyczna też jest spora także każdy znajdzie coś dla siebie. P
Krótko mówiąc, polecam serdecznie te błyszczyki.

A co Wy o nich myślicie?:-)


Pozdrawiam, Kasia:-)

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:-) Zapraszam częściej na mojego bloga:-)

      Usuń
  2. Ładnie wyglądają i dobrze smakują;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i trwałość mają jak najbardziej godną polecenia:)

      Usuń
  3. bardzo fajne są te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jest dużo fajnych kolorków tych błyszczyków:-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również:-) pozdrawiam i zapraszam częściej:-)

      Usuń
  5. jaśniejszy kolor jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są świetne a jasny jest bardzo uniwersalny:) pozdrawiam i zapraszam częściej:)

      Usuń
  6. Mam czerwony. Jet ok, nie oczekuję od niego niczego specjalnego, ot, żeby miał ładny kolor za bardzo się nie kleił. Za taką cenę nie ma przecież co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%:) a i długo się na ustach utrzymuje :)

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)