Strony

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Kajam się...trochę prywatnie.

Witam Was dziewczyny serdecznie!:)


Ostatnio było mnie mało na waszych blogach, nie dodawałam też żadnej notki na blogu...wstyd po prostu. Wybaczcie.Obiecuję, że się poprawię. ;) Już tłumaczę dlaczego...


Mam ostatnio mało czasu głównie przez przygotwania do1 urodzin mojej córeczki...
Tak, tak mam małą córeczkę i to ona jest powodem mojej nieobecności w blogosferze. Głównie to przygotowania do Jej przyjęcia urodzinowego pochłaniały cały mój czas ( no i oczywiście opieka nad nią:) ) Przyjęcie odbyło się w tą niedzielę, także mam już trochę czasu dla Was.

Postaram się teraz częsciej tu bywać i przychodzć z nowymi postami. Jak mnie nie ma to znaczy, że widocznie nie mam czasu na blogowanie, ale postaram się bywać jak najczęściej.

To by było na tyle, wstępem wytłumaczenia się Wam z mojej nieobecności. Mam nadzieję, że to zrozumiecie.


Pozdrawiam,
Kasia.

9 komentarzy:

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)