Strony

wtorek, 26 czerwca 2012

L'oreal Lumi Magique.

Ostatnio w drogeriach Rossmann codziennie jest promocja na jakiś fajny kosmetyk pielegnacyjny lub makijażowy. Przyznam, że i ja czekałam na jakąs fajną promocję, która by mnie zainteresowała. Wczoraj będąc na zkupach w R. skusiłam sie na podkład firmy L'oreal Lumi Magique, bo kusił mnie niesamowicie. Obniżka była spora bo aż o 50%. Normalnie podład ten kosztuje 55,99 kupiłam go za cenę 27,99zł. Opłacało mi się bardzo nawet jak się u mnie nie sprawdzi, to zawsze mogę go puścić w świat. ;)


Takim oto sposobem nabyłam odcień C2 Rose Porcelain. W ogóle u mnie na standzie zostały tylko 4 sztuki tego podkładu w tym 2 w odcieniu C2, który przytuliłam :D Fajnie, że udało mi się go upolować.


Niedługo pierwsze testy. Trzymajce kciuki żeby mi posłużył, bo słyszałam o nim wiele opinii. Myślę jednak, że będzie ok, bo ja jako posiadaczka skóry suchej oczekuję od podkładu rożswietlenia, które ten podobno daje.

A Wy Dziewczyny macie ten podkład?:)Jak Wam się spisuje?:)


Pozdrawiam,
Kasia.

23 komentarze:

  1. nie mam i nie miałam ;)
    pewnie nie będę też mieć, bo jestem totalnie zakochana w kremach BB i na razie nie mam zamiaru zdradzać ich z podkładami ;) (nie licząc tych, które posiadałam przed zakupem BB cream'ów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale:)ja również jestem zakochana w BB kremach a ten podkład to dla mnie odmiana:)mój jedyny podkład:)zobaczymy jak się spisze:)

      Usuń
  2. lubie podklady rozswietlajace i ten mi sie podoba, ma dobry poslizg i nie podkresla suchych miejsc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taki efekt na skórze właśnie mi chodzi:) mam nadzieję, że się polubimy;)

      Usuń
  3. czekam na recenzje, bo u mnie niebawem też zagości ten podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go nie miałam więc czekam na Twoją opinię :) też lubię efekt rozświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam,
    dosyć... dosyć dobry, ale nie powala niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kupić jak się dowiedziałam o promocji, ale w między czasie kilka podkładów wpadło w moje ręce, więc się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pomyslalam, ze jednak warto byloby go miec za ta cene, chociazby nawety mial poczekac na swoja kolej, to już wszystkie wykupili :D

      Usuń
    2. Trochę szkoda w takim razie:)

      Usuń
  8. Ulubiony podkład mojej siostry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zobaczymy czy będzie to też mój ulubieniec:)

      Usuń
  9. też zakupiłam go na tej promocji, dzisiaj używałam i spisuje się całkiem nieźle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go dziś użyłam i podoba mi się w nim ten efekt rozświetlenia:)

      Usuń
  10. Jak rozświetlający to niestety kompletnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam, a zdania na jego temat są pdozielone. Kiedyś wypróbuję, bo jestem ciekawa. A teraz stosuję dla mnie idealny podkład od Bourjois 123 :)


    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na konkurs, który organizuję wraz z firma Golden Rose, wo wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste. Zapraszam :

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bourjois 123 jeszcze nie miałam, ale może kiedyś spróbuję:)

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)