Strony

środa, 27 czerwca 2012

Przesyłka od Anabelle Minerals.

O tym jak dobre dla skóry są podkłady mineralne chyba nikomu nie trzeba mówić. Miałam już wcześniej próbki z Lily Lolo, które bardzo lubilam. Zachęcona przez inne dziewczyny z blogosfery kliknełam na zestaw 3 darmowych próbek od Annabelle Minerals. Wybierać można spośród: podkładów, róży i korektorów. Płaci się jedynie za koszty przesyłki. 
I jak tu się nie skusić?:)


Ja wybrałam sobie 2 podkłady: pierwszy w kolorze Natural Light, drugi w odcieniu Beige Light oraz korektor w odcieniu Light ( posiada on zielonkawe zabarwienie). Wczoraj dotarła do mnie przesyłka.
Ciekawa jestem czy kolory, ktore sobie wybrałam nie będą dla mnie za ciemne...No, ale o tym przekonam się jak je przetestuję...bo na razie jestem w trakcie testów podkładu L'oreal Lumi Magique. Potem przyjdzie kolej na minerałki od Annabelle Minerals.


I tu moje pytanie do Was Dziewczyny: Macie produkty tej firmy?:)
Polecacie coś szczególnie?:) A może roże?:)

Pozdrawiam, 
Kasia.

2 komentarze:

  1. ja czekam na swoją przesyłkę ;)
    nie miałam dotąd styczności z kosmetykami mineralnymi do makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko próbki z Lily Lolo, ale to można powiedzieć, że mała styczność:)no ale polubiłam je:)

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)