Strony

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

By wygrać...trzeba grać ! :) Wygrane w rozdaniach :)

Temat tak jak w tytule posta. Przychodzę dziś do Was z nowościami, które udało mi się wygrać w rozdaniach/konkursach. która z nas nie lubi takich postów z nowościami. :)

Ja zawsze z chęcią czytam takie posty. Lubię wiedzieć o różnych nowościach w pielegnacji czy też kolorówce. Ostatnio to jednak pielęgnacja przykuwa moją uwagę.
 Postanowiłam wziąć udział w takich rozdaniach i konkursach i okazało się, że...wygrałam! :)


Ten post będzie typowo chwalipięcki, bo jak tu się nie cieszyć na tak wspaniałe kosmetyki.

Pierwsza wygrana doszła do mnie w ubiegły piątek. W sam raz na zakończenie pracowitego tygodnia. Zostałam wyróżniona w konkursie u Hexxany. Naprawdę do tej pory nie mogę się nacieszyć, zwłaszcza, że wygrałam serum Ekoampułka 3 do cery naczynkowej z Pat& Rub, o którym już dawno marzyłam. Asia do paczki dorzuciła mi jeszcze próbki szamponu, maski regenerującej oraz bawełniane maseczki w postaci tabletek. Jak dla mnie bomba! :) Pierwszy raz będę miała do czynienia z kosmetykami Kingi Rusin i już się nie mogę doczekać. ;)
Dziękuję Ci Asiu :*



Druga wygrana również przysporzyła mi wiele radości.


Esy, floresy, fantasmagorie organizowała na FB każdego dnia przez cały tydzień rozdanie. Mi udało się wygrać maskę Mooya. Do wygranej Gosia dorzuciła mi próbki firmy Bandi. W sam raz na wypróbowanie czy polubię się z tą marką. W środku znalazłam też miłą kartkę. Dziękuję Ci bardzo! :* Miło jest wiedzieć, że mieszkasz o rzut beretem ode mnie. :)


Dziś dowiedziałam się jeszcze o wygranej u Dominiki czyli Wyznania Kosmetykoholiczki. :)
Udało mi się wygrać serum L'oreal Revitalift LaserX3. :)

Ciekawe kiedy mój limit szczęścia się wyczerpie. :) Póki co czuję się pielęgnacyjnie zaspokojona. Wyczekujcie w niedalekiej przyszłości recenzji tych kosmetyków. Mam nadzieję, że się polubimy. :)


Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Kasia. :)

17 komentarzy:

  1. gratuluję kochana...mi też się poszczęściło i czekam na swoją paczuszkę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) do tej pory uśmiech nie schodzi mi z twarzy :) pochwal się co wygrałaś ?:)

      Usuń
    2. wygrałam w rozdaniu u mymixoflive...u Moniki:) bardzo jestem ciekawa tych wszystkich smakowitości:)

      Usuń
    3. Fajne kosmetyki wygrałaś :) będzie co testować :)

      Usuń
  2. nono gratulacje :) mi ostatnio również się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, gratuluję, masz szczęście! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe nagrody, gratulacje, rzeczywiście, żeby wygrać trzeba grać:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie gra ten nic nie ma ;) A nagrody cudne po prostu :)Dziękuję :)

      Usuń
  5. gratuluję i masz rację czasami trzeba szczęściu pomóc i samemu się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) naprawdę warto brać udział w konkursach a nie tylko w rozdaniach ;)

      Usuń
  6. Gratulacje. :) Bardzo fajne rzeczy udało Ci się wygrać.
    A Asia rzeczywiście lubi sprawiać dodatkowe niespodzianki. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To serum do cery naczynkowej sama mogłam sobie wybrać z oferty Pat&Rub :) O tak małe rzeczy cieszą najbardziej, a Asia lubi rozpieszczać czytelników :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. O tak to serum z Pat&Rub i maska Mooya były już dawno na mojej wishliście :)

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)