Strony

piątek, 13 lipca 2012

Najprostszy przepis na spaghetti

Dziś uraczę Was najprostszym przepisem na spaghetti jaki znam.:)
Jest on banalnie prosty i nawet Wasz chłopak lub mąż może go sam zrobić.

Potrzebujemy:
1.Makaron do spaghetti
2.Sos ( ja kupuje gotowy sos do spaghetti w słoiku)
3.Mięso mielone ( ja dodałam mięso mielone wieprzowo-wołowe)
4. Sól i pieprz do smaku.



Dalej przepis jest bajecznie prosty. Gotujemy makaron, mięso posmażamy na odrobinie oleju i dodajemy do niego sos, zagotowując razem. Można dodać cebulę jak ktoś lubi.
Następnie doprawiamy do smaku solą i pieprzem i mamy gotowy sos do spaghetti.
Wykładamy na talerz wcześniej ugotowany makaron i polewamy gorącym sosem do spaghetti.
Wierzch dania można posypac startym żółtym serem.

Smacznego!:)

Pozdrawiam i do następnego posta,
Kasia.

10 komentarzy:

  1. nie lubię mięsa w spaghetti, więc w sumie wyjadam sam makaron:D

    OdpowiedzUsuń
  2. znam prostszy przepis :) i bez kupowania gotowego sosu ;P

    daje się koncentrat pomidorowy na patelnię z olejem, dodaje się przyprawy i daje na to makaron, miesza. no i ser po ściągnięciu z patelni ;) i to moim zdaniem najlepsze spaghetti :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, i znam ten przepis,coż są różne gusta:)

      Usuń
  3. ja robię sama sos korzystając z pomidorów w puszce i dodając do nich cebulę, mięso i przyprawy ;)
    i na koniec lubię posypać całość startym serem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię sypnąc serem wierzch, a to jest wersja dla leniwych lub nie umiących zrobic samemu własnego sosu, na szybko:)

      Usuń
  4. ja robię sos z pomidorów w puszce plus świeżych bez skórki, cebulki, bazyli i oregano :) no i sól i pieprz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spaghetti, tylko nie jem mięska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami też tak robię albo zamiast gotowego sosu wybieram pomidory z puszki:)

    OdpowiedzUsuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)