Strony

poniedziałek, 19 listopada 2012

Recenzja Dove Intimo, czyli płyn do higieny intymnej.

Sama nie wiem czemu aż tyle czasu zwlekałam z recenzją tego produktu.
Dziś wreszcie przyszła i na niego pora.
Mowa tu o płynie do higieny intymnej Dove Intimo.

Kupiłam go na początku lipca. TU pokazuję go w poście zakupowym.
Kosztował mnie 9,49zł za pojemność 250ml. Cena jak najbardziej do przyjęcia.

Pora na krótki opis producenta: 

Przepraszam za zdartą naklejkę, ale trzymam ten płyn pod prysznicem.

Pora na informacje o produkcie:
Płyn Dove Intimo ma przyjemny aloesowy zapach. Jego konsystencja jest żelowa.
Zaopatrzony jest w pompkę, ktora dozuje idealną ilość produktu.
Pompka się nie zacina, łatwo jest wydobyć z opakowania żel.


 Moja opinia:
Żel jest bardzo wydajny. Używam go od początku lipca i jeszcze go trochę jest.
Na plus zaliczam pompkę, dzięki czemu łatwo dozować ilość produktu.
Bardzo ładnie pachnie i ma żelową konsystencję. Nie ścieka z dłoni.
Bardzo przyjemny żel za nieduże pieniądze. 
Dobrze myje, odświeża i nie podrażania, a wręcz nawilża.
Polecam spróbować, zwłaszcza, że cenę ma przyjazną a i wydajność jest spora.
Bardzo polubiłam ten żel, na pewno do niego jeszcze wrócę.
Póki co jest moim ulubieńcem.
Warto go wypróbować, a mówi wam to osoba po porodzie :)

2 komentarze:

  1. W takich produktach uwielbiam pompki! To duża wygoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również szybkość i łatwość korzystania z produktu przede wszystkim:)

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)