Strony

sobota, 3 listopada 2012

Podsumowanie akcji Pażdziernik Miesiącem Maseczek.

Dziś przyszła pora żeby podsumować akcję maseczkową w której brałam udział.
Do tej zabawy zaprosiła mnie Elizabeth Harmony.



Dosy późno przyłączyłam się do tej zabawy, bo dopiero 16 października.
Zrecenzowałam jedynie 3 maseczki:
1.Maseczka AA Skuteczna Pięlęgnacja

2.Gerou Herbal Conk Mask

3.Maseczka z ekstraktem z pomidora Ava Laboratorium.

Dwie z nich bardzo lubiłam natomiast trzecia kompletnie się nie sprawdziła, co widać po
moich recenzjach. Jak widać udało mi się zrecenzować tylko trzy maseczki.
Głównie w dużej mierze przyczyniła się do tego mała ilość maseczek jaką miałam.
Mimo to udało mi się spełnić warunki tej akcji i recenzowałam jedną maseczkę na tydzień.
Mogęsśmiało powiedzieć, że wyrobiłam w sobie nawyk maseczkowania się. 
Zwykle o tym zapominałam, a ta akcja zmobilizowała mnie do systematyczności. 

Z tego miejsca chciałabym Ci Malinko podziękować za wymyślenie tej wspaniałej akcji.
Maseczki to kosmetki dobroczynne, o których bardzo często zapominamy.
A ta inicjatywa była bardzo fajna no i miała na celu poprawę nawyków
a co za tym idzie poprawę naszej skóry.



Pozdrawiam wszystkie dziewczyny które brały udział w tej akcji.

4 komentarze:

  1. fajna była ta akcja. żałuję, że nie udało mi się do niej przyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna, szkoda, że póżno do niej dołączyłam.

      Usuń
  2. Również brałam udział w tej akcji, jednak niestety nic o tym nie napiszę - dopiero założyłam bloga, a stosując maseczki nawet nie podejrzewałam, że odważę się założyć bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takiim razie życzę powodzenia w prowadzeniu bloga:)

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)