Strony

środa, 3 lipca 2013

Kuszenie z efoxcity :)

Dziś znów będę Was kusić ubraniami z efoxcity.
Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podobają się niedrogie suknie wieczorowe z tego sklepu.
Popatrzcie na moje propozycje. Myślę, że każda z nas znalazłaby tu coś dla siebie.




W ofercie sklepu znajdziecie też tanie sukienki na bal . Teraz może nie ma pory na bale, ale może nadarzy się okazja by założyć taką suknię. ;)                 
   



Oprócz sukni wieczorowych są tu także tanie sukienki na specjalne okazje .
Mnie najbardziej urzekła pierwsza suknia Nancy O' Dell.
Swoją drogą Nancy pięknie w niej wygląda.




Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony efoxcity.

A Wam wpadło coś w oko z oferty tego sklepu?:)
Pozdrawiam, Kasia.

4 komentarze:

  1. piękne te suknie :) nie znałam wcześniej tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zwłaszcza suknie gwiazd są śliczne :) polecam się zapoznać mają nie tylko fajne sukienki i ubrania, ale także biżuterię :)

      Usuń
  2. przepiekne! gdybym jeszcze miała taką figurę ja te Panie, to bym wszystkie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest z Tobą aż tak źle jak mówisz :)Ja to mogę się tylko popatrzeć :D

      Usuń

Nie bój się zostawić u mnie swój komentarz. Cenię wszystkie opinie, które pojawiają się na moim blogu. Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga czy " obserwujemy". Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)